Druk wizytówek jest prostym sposobem na zwiększenie zasięgów firmy i dotarcie z ofertą do większej liczby klientów. Niewielki kartonik bez trudu mieści się do portfela i zawiera najważniejsze dane kontaktowe. Dzięki nim klient może ponownie zadzwonić do firmy w celu umówienia szczegółów współpracy. Zanim wydrukujesz wizytówki jednostronne lub dwustronne, sprawdź, dlaczego warto wykonać na nich zdobienia.

1. Dodatkowe zabezpieczenie druku czy ozdoba wizytówki?

2. Profesjonalne wizytówki a złocenia i srebrzenia

3. Lakier 3D na wizytówkach – czy warto go zastosować?

Projektowanie wizytówki online jest proste i szybkie, jednak w celu zapewnienia skutecznej reklamy dla Twojej firmy, nie możesz skupiać się wyłącznie na walorach użytkownych. Dane kontaktowe, nazwa firmy i jej zakres usług to podstawa, jednak równie ważna jest estetyka druku i sposób wyróżnienia różnych informacji. Sprawdź, dlaczego warto zamówić wizytówki ze zdobieniami.

Dodatkowe zabezpieczenie druku czy ozdoba wizytówki?

Zdobienia materiałów reklamowych są stosowane na wielu wydrukach, w tym na wizytówkach. Przyjmują formy grafik, ornamentów lub oryginalnego tła na odwrocie wizytówki. Drukarnia internetowa, która korzysta z gotowych szablonów, proponuje klientom wybrane ozdobniki, jednak również dobrze można wykonać w niej indywidualne projekty graficzne. Można w nich uwzględnić złocenia, srebrzenia i lakier 3D, które pełnią nie tylko funkcje dekoracyjne, ale i zabezpieczają druk.

Zapoznaj się z ofertą na https://www.drukomat.pl/wizytowki

Elementy pokryte lakierem są chronione przed ścieraniem, co przedłuża trwałość wizytówki. Złocenia i srebrzenia są równie odporne na ścieranie i dodatkowo stanowią estetyczne wykończenie wydruku. Dzięki nim wizytówka nabiera profesjonalnego wyglądu.

Profesjonalne wizytówki a złocenia i srebrzenia

Wizytówki ze złoceniem lub srebrzeniem są wybierane chętnie w szczególności przez firmy, które stawiają na prestiż. Złote i srebrne elementy sprawiają, że wizytówka prezentuje się wyjątkowo elegancko. Druk cyfrowy obniża koszty wykonania zdobień tego typu oraz wydrukowania całego zamówionego nakładu. Dzięki temu na eleganckie materiały reklamowe może pozwolić sobie nawet firma na początkowym etapie swojej działalności. 

W przypadku złoceń i srebrzeń na wizytówkach ważne jest zachowanie umiaru. Nadmiar elementów połyskujących sprawia, że druk wygląda kiczowato. Wyeksponowanie najważniejszych elementów za pomocą złotej lub srebrnej farby sprawia natomiast, że klient szybciej zapamiętuje istotne informacje. Zdobienie przykuwa wzrok do nazwiska konsultanta, nazwy firmy, numeru telefonu lub głównej oferty marki. 

Stosowanie złoceń i srebrzeń jest powszechne zwłaszcza wśród prawników, doradców finansowych, coachów i innych osób, które wykonują zawody wymagające szerokiej wiedzy. Dzięki wizytówkom ze 

Lakier 3D na wizytówkach – czy warto go zastosować?

Stosowanie lakieru 3D na wizytówkach to dobre rozwiązanie, by zabezpieczyć wydruk i przedłużyć trwałość materiałów reklamowych. Lakier jest odporny na ścieranie, dlatego raz przygotowana wizytówka przydaje się klientowi przez wiele miesięcy. Firma ponosi mniejsze nakłady finansowe na druk nowych wizytówek, gdyż rzadziej dochodzi do ich zniszczenia. 

Dodatkowo lakier 3D daje efekt wypukłości, co sprawia, że na materiałach reklamowych pojawia się ciekawa faktura. Wizytówka jest dzięki temu atrakcyjniejsza wizualnie niż standardowy druk bez żadnych zdobień i elementów dekoracyjnych. Lakier 3D może mieć różne barwy, co pozwala osiągnąć dowolny efekt w druku.

About The Author