Platforma Salesforce jest obecnie najpopularniejszym systemem CRM na świecie. Decyduje o tym m.in. ogromna liczba funkcjonalności. Korzyści z wdrożenia są potwierdzone wynikami badań: dotychczasowi użytkownicy notują wzrost efektywności sprzedaży średnio na poziomie 44%, a także szybszą o 30% konwersję leadów. Korzystanie z tego systemu oznacza również ogromną oszczędność czasu. Oto pięć doskonałych przykładów!

1. Salesforce Service Cloud w obsłudze klienta

Jednym z modułów Platformy Salesforce jest Service Cloud: narzędzie, zaprojektowane pod kątem wspierania pracy działu obsługi klienta. Użytkownicy tego narzędzia oszczędzają czas m.in. dzięki możliwości obsługi zgłoszeń klientów z wielu kanałów w systemie omnichannel. Każdy z pracowników serwisu ma też łatwy dostęp do historii danego klienta i może korzystać z bazy wiedzy, pozwalającej na szybsze rozwiązywanie problemów.

2. Raportowanie w czasie rzeczywistym w kampaniach marketingowych

Platforma Salesforce, której wdrożenie i utrzymanie oferuje na polskim rynku firma Craftware to także doskonałe narzędzie do wsparcia działu marketingu. W tym przypadku jedną z zalet jest możliwość generowania raportów w czasie rzeczywistym. W ten sposób analiza skuteczności kampanii przebiega sprawniej, co przyczynia się do optymalizacji budżetu reklamowego.

3. Automatyzacja procesów sprzedażowych

Ogromne znaczenie ma automatyzacja procesów sprzedażowych – również możliwa dzięki Platformie Salesforce. Wszystkie rutynowe czynności wykonuje oprogramowanie, a pracownicy działu sprzedaży mogą skupić się na swoim najważniejszym zadaniu, czyli kontakcie z klientem. Dzięki temu znacznie wzrasta ich efektywność.

4. Raportowanie sprzedaży ad hoc

Również w obszarze sprzedaży można tworzyć raporty w czasie rzeczywistym. Oprogramowanie  na bieżąco zbiera i analizuje ogromną liczbę informacji, w ten sposób zastępując pracowników, którzy musieliby posłużyć się w tym celu bardziej tradycyjnymi narzędziami.

5. Skuteczny obieg informacji, dzięki działaniu w chmurze

Salesforce to Platforma CRM działająca w chmurze. Z punktu widzenia pracowników oznacza to łatwy dostęp do informacji z dowolnego miejsca w świecie i urządzenia mobilnego. To kolejny argument przemawiający za oszczędnością czasu, wynikającą z używania Salesforce. Wszelkie niezbędne dane są zawsze dostępne od ręki.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat zalet tego oprogramowania? Poznaj ofertę firmy Craftware, która jako platynowy Salesforce Partner oferuje jej wdrożenie, utrzymanie i rozwój.

 

About The Author

Przypisane do kategorii: Biznes