Papier do pakowania zyskał w ostatnim czasie dużą popularność. Coraz więcej właścicieli firm wybieraj go, gdyż zależy im na ekologicznych rozwiązaniach. Warto zauważyć, że taki papier może posłużyć również do promocji przedsiębiorstwa.
Co to jest papier do pakowania?
Jeszcze przed torebkami foliowymi i reklamówkami wykonanymi z tworzyw sztucznych, stosowano specjalny papier do pakowania. Można go było znaleźć w różnych punktach sprzedaży, takich jak sklepy, targi i magazyny. Papier pakowy został wyparty przez folie plastikowe, które z kolei teraz są coraz częściej zastępowane właśnie przez bardziej ekologiczne rozwiązania, które mają pozytywny wpływ na środowisko naturalne, czyli papier. Obecnie każdego roku coraz więcej przedsiębiorstw stawia na ekologiczne reklamówki czy właśnie szary papier pakowy. Podczas zakupu opakowań biodegradowalnych, można zdecydować się na najzwyklejszy papier, jak i na pakowy papier z nadrukiem. Papier pakowy z nadrukiem ma wiele zalet, a przede wszystkim stanowi ciekawą i tanią formę reklamy.
Papier pakowy z nadrukiem – zalety
Papier z nadrukiem jest ceniony za trwałość, skuteczną ochronę przed licznymi czynnikami zewnętrznymi, ale i możliwość reklamowania firmy i budowaniu jej wizerunku. Przedsiębiorstwo korzystające z ekologicznych rozwiązań jest postrzegane jako przyjazne środowisku, co wiele osób bardzo ceni. Tego rodzaju papier można wykorzystać do pakowania zakupów oraz przesyłek. Ponadto może mieć różne wymiary oraz grubość, czyli gramaturę. Grubszy papier to większa gramatura, taki papier jest sztywniejszy i też bardziej wytrzymały. Ponadto może być również powlekany dodatkową warstwą z tworzywa sztucznego i dzięki temu odporny na wilgoć czy tłuszcz. Papier powlekany stosuje się do pakowania mięsa, ciastek i potraw tłustych, takich jak fast foody. Największą zaletą papieru pakowego jest fakt, iż jest on ekologiczny, a także to, że można go nabyć w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. Ponadto jest również bardzo łatwy i szybki w użyciu, a przy tym wytrzymały i można go stosować na szeroką skalę – umożliwia pakowanie przesyłek do wysłania czy też odpowiedniego zabezpieczenia zakupów na czas transportu i przechowywania w bardzo estetyczny oraz bezpieczny sposób. Warto zauważyć, że można go także przechowywać w lodówce. Z każdym kolejnym rokiem coraz więcej firm decyduje się na ekologiczne rozwiązania i stawia na papier z nadrukiem. Na nadruku może być przedstawione logo marki, adres, cytat, informacja o promocjach czy konkursach itd. Kiedy decydujemy się na taki nadruk nie tylko efektywnie i tanio promujemy przedsiębiorstwo oraz usługi i produkty, ale równocześnie budujemy proekologiczny wizerunek firmy, co jest istotne dla coraz większej grupy klientów. Dzisiejsze społeczeństwo chce czynnie wspierać środowisko, dlatego też warto postawić na ekologiczne rozwiązania, które po prostu przyciągają więcej osób.
Zastosowanie papieru z logo firmy
Papier pakowy z nadrukiem własnym najlepiej szukać w takich miejscach jak hurtownia opakowań Ekspert Południe, gdzie można znaleźć wysokiej jakości papier o różnych wymiarach, kolorach i różnej grubości, powlekany bądź nie. Taki papier znajdzie zastosowanie dosłownie wszędzie. Można go stosować do pakowania artykułów spożywczych, ale i do zabezpieczania przesyłek oraz wypełniania pudełek z delikatnymi i kruchymi przedmiotami.