Z wyrażeniem druk reklamowy kojarzy się nam przede wszystkim ulotka i folder. Materiałów promocyjno-informacyjnych, które możemy przygotować we współpracy z drukarnią, jest znacznie więcej. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w druk reklamowy.
Druk reklamowy — dlaczego warto w niego zainwestować?
Druk reklamowy wypierają często reklamy cyfrowe. Oczywiście internet to bardzo cenne miejsce, w którym warto się reklamować. Nie daj się jednak przekonać, że w każdej sytuacji przydatne zasoby ograniczają się tylko do sieci. Wizytówki, foldery reklamowe, katalogi, ulotki, ale i wiele form reklamy zewnętrznej możesz wykorzystać, aby dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Druk reklamowy wielokrotnie okazuje się znacznie bardziej skuteczny w budowaniu trwałego przekazu do konkretnej grupy odbiorców niż reklama cyfrowa. Informacje związane z twoim produktem lub usługą możesz zaprezentować w bardzo różnej formie, dostosowanej do grupy odbiorców, specyfiki produktu. Oferta, jaką znajdziesz na przykład w Colours Factory, daje ci ogromne możliwości, a nie — jak próbują przekonać niektórzy — ogranicza. Druk reklamowy daje ci przede wszystkim trwały nośnik, z którego informacje może czerpać twój odbiorca. W przypadku reklamy cyfrowej reklama się pojawia w określonym momencie, nie zawsze łatwo jest do niej wrócić i pozyskać interesujące informacje. Druk reklamowy wielkoformatowy, czyli umieszczone w miejscach publicznych billboardy, plakaty i inne nośniki reklamy to szybki i stosunkowo mało kosztowny sposób dotarcia do szerokiego grona potencjalnych odbiorców.
Co kryje się pod wyrażeniem druk reklamowy?
Druk reklamowy to bardzo szeroki pojęcie. Większości osób kojarzy się przede wszystkim z ulotkami, różnego rodzaju broszurami i wizytówkami. Rzeczywiście wszystkie te elementy należy uznać za druk reklamowy, natomiast to tylko część możliwości. Przede wszystkim niewielkich nośników treści promocyjnych jest znacznie więcej. Bardzo ważny element stanowią różnego rodzaju katalogi, foldery ofertowe, ale i odpowiednio obrandowane notesy, teczki, kalendarze i szereg innych materiałów. Możliwości jest naprawdę wiele. Wbrew pozorom druk reklamowy dzisiaj, dzięki nowoczesnym urządzeniom poligraficznym, daje naprawdę wiele możliwości. Tutaj wystarczy trochę kreatywności, niesztampowych rozwiązań i można potencjalnego klienta naprawdę pozytywnie zaskoczyć.
Druk reklamowy to jednak nie tylko produkcje małego formatu. Obok notesów, ulotek i innych małych druków istnieje kategoria druku wieloformatowego. Ten druk reklamowy obejmuje billboardy, plakaty, roll-upy oraz szereg innych nośników reklamowych o powierzchni większej niż 100 metrów kwadratowych. Takie duże nośniki reklamowe pozwalają ci błyskawicznie zwrócić uwagę setek, a często tysięcy odbiorców. Wiele zależy oczywiście od lokalizacji nośnika oraz samej reklamy, natomiast potencjał jest w tym przypadku naprawdę duży.
Na co zwracać uwagę, wybierając dostawcę druku reklamowego?
Wybierając usługodawcę, przede wszystkim zorientuj się w jego ofercie: https://coloursfactory.pl/oferta/druk-reklamowy/. Z pewnością wygodnym rozwiązaniem jest bowiem korzystanie z usług firmy, która jest w stanie zapewnić ci druk zarówno małej wizytówki, kilkustronicowej ulotki, jak i serii roll-upów czy dużego billboardu. Ważne także, aby druk reklamowy był absolutnie najwyższej jakości. Warto więc przyjrzeć się informacjom dotyczącym wykorzystywanych urządzeń poligraficznych. W końcu nie bez znaczenia będzie jakość obsługi i gotowość do zrealizowania twojego najbardziej szalonego pomysłu.