Na rynku pojawiają się ciągle to nowe kampanie reklamowe. Nie inaczej było i w ostaniach dniach. Jako że mamy lato nie mogło zabraknąć nawiązania do ulubionego trunku Polaków, a więc piwa. Ponadto zwróciliśmy uwagę na zachowanie Coca-Coli, która z jednym z nowych produktów chce podbić rynek chiński. Na koniec warto odnieść się do piłki, bo jak każdy dobrze wie, zbliżają się mistrzostwa świata. Jednym z głównych aktorów mundialu może być Cristiano Ronaldo, który przedłużył współpracę z jednym ze sponsorów.

Żubr się chłodzi, można wracać do domu

Żubr rozpoczął letnią odsłonę kampanii. Na początku czerwca w social media i telewizji pojawił się spot reklamowy zatytułowany „Żubr się chłodzi, można wracać do domu”. Akcja — a jakże by inaczej — rozgrywa się w Puszczy Białowieskiej. Tym razem spotykamy w niej małe i zapracowane mrówki. Po ciężkim dniu pracy wsparcie okazuje im właśnie Żubr.

Reklamy mają po 15 i 30 sekund i pojawiły się w TV oraz na facebookowym profilu marki. Ponadto w sezonie letnim prowadzone będą także inne działania w Internecie, a w tym w SM. Warto zwrócić uwagę także na fakt, że pod koniec wakacji Browar Dojlidy będzie obchodził 250-lecie istnienia. Z tego powodu smakosze piwa tej marki będą mogli liczyć na liczne atrakcje.

Czy Coca-Cola Clear podbije Japonię?

Coca-Cola poinformowała, że wprowadza nowy produkt. Mowa o napoju Coca-Cola Clear, który będzie dostępny na rynku japońskim. Jak informuje popularny producent napojów, będzie on bezbarwny. Stanie się tak wskutek usunięcia z receptury składników karmelowych.

W japońskich sklepach Coca-Cola Clear dostępna będzie od 11 czerwca. Według gwarancji producenta nowy napój, który ma zawładnąć podniebieniami Japończyków, będzie mieć cytrynowy smak i obniżoną wartość kaloryczną.

Herbalife Nutrition i Cristiano Ronaldo ogłaszają przedłużenie współpracy sponsorskiej

Cristiano Ronaldo, a więc według wielu ekspertów i kibiców najlepszy piłkarz na świecie, który z marką Herbalife Nutrition związany jest nieprzerwanie od roku 2013, będzie jej twarzą przynajmniej przez kolejne trzy lata. Firma poinformowała o przedłużeniu współpracy do roku 2021.

Produkty dla sportowców

Jak przystało na zawodowego sportowca, który znany jest na całym świecie, Portugalczyk podobnie jak inni sportowcy sponsorowani przez tę markę stosuje produkty Herbalife Nutrition przed treningami i zawodami, a także w ich trakcie oraz do regeneracji po zakończeniu. We współpracy z Ronaldo firma wprowadziła w roku 2013 do oferty napój sportowy CR3 Drive z serii Herbalife.

Nic dziwnego, że marka była zdecydowana na przedłużenie współpracy. Warto pamiętać, że Ronaldo to nie tylko jedna z najbardziej rozpoznawanych osobowości na świecie. Nie wolno zapomnieć, że zawodnik ten dba o swoje zdrowie, stawiając na odpowiednią dietę i aktywny styl życia. Doskonale wpisuje się więc w ofertę Herbalife Nutrition. Zadowolony jest też sam Ronaldo, który wielokrotnie potwierdzał, że osiągany przez niego poziom wydolności po części zawdzięcza także napojom od swojego sponsora.

Sama marka w tej chwili sponsoruje 190 sportowców, drużyn oraz wydarzeń sportowych na całym świecie, promując tym samym zdrowy i aktywny styl życia połączony z prawidłowym odżywianiem.

About The Author