Zacznijmy od tego, że ludzie często w ogóle nie zwracają uwagi na swoje otocznie, ani na reklamy, które tworzą specjaliści od marketingu z całego świata. Na tym właśnie fakcie oparła swoją kampanię marka Fruit of the Loom promując swoją najnowszą kolekcję bielizny Everlight Underwear. Hasło przewodnie kampanii brzmi: EVERLIGHT UNDERWEAR – IT’S SO LIGHT YOU WON’T NOTICE IT.
Firma zdecydowała się na promocję w przestrzeni publicznej, podczas której w różnych miejscach w mieście schowała pieniądze oraz zestawy bielizny i poinformowała o tym w znajdujących się w tych miejscach reklamach. A następnie filmowała jak zachowują się ludzie, którzy obok tych reklam (z informacjami o ukrytych tuż obok skarbach) przechodzą. Okazuje się, że bardzo mało osób faktycznie czyta treść reklam czy zwraca uwagę na nieoczywiste przedmioty znajdujące się w przestrzeni publicznej.
W poniedziałek firma pochwaliła się efektem swojej kampanii w formie filmu na YouTube.
Teraz pozostaje więc pytanie – czy w Polsce też jakaś firma prowadzi tego typu kampanie? Jakby ktoś o czymś wiedział, podzielcie się tą informacją.