Założony w ubiegłym roku startup Billie postanowił przełamać pewne tabu występujące w reklamach maszynek do golenia dla kobiet, a mianowicie w swojej najnowszej kampanii (https://mybillie.com/pages/projectbodyhair) postanowili pokazać kobiety, które faktycznie golą swoje włosy na nogach i pod pachami, a nie nogi i pachy już ogolone.

Okazuje się, że kobiety faktycznie mają tam włosy (twórcy kampanii to sprawdzili) przed ogoleniem. Według specjalistów z branży takie przedstawienie maszynek do golenia wydarzyło się po raz pierwszy… I zdecydowanie zyskało zainteresowanie w środowisku, bo filmik na YouTube z reklamą maszynek do golenia firmy Billie oglądnęło już ponad 400 tysięcy osób.

Twórcy postarali się też zadbać o to, aby nie ‘zmuszać’ kobiet do golenia się, tylko wprost powiedzieć, że kobiety same mogą zdecydować czy, gdzie i kiedy chcą się golić. Kto nie wierzy, tutaj może samodzielnie się o tym przekonać i wyrobić sobie opinię na temat tej kampanii.

About The Author