ITCube CRM – kompleksowe narzędzie dla sektora mikro, małych przedsiębiorstw

W chwili obecnej duża ilość producentów systemów wspierających pracę firm wychodząc naprzeciw mikro, małym, średnim przedsiębiorstwom wystartowała w wyścigu oferowania swoim Klientom dodatkowych rozszerzeń umożliwiających prowadzenie pracy zdalnej. Nie zawsze zastosowana technologia jest dla użytkownika (czyli pracownika) intuicyjna i łatwa do zastosowania w warunkach pracy domowej. Dlatego systemy CRM oparte o przeglądarkę internetową, które nie wymagają instalacji na konkretnych urządzeniach oraz są łatwe w administracji i utrzymaniu, zyskują na popularności. Czy istnieje więc narzędzie, które można stosunkowo szybko wdrożyć by zacząć efektywną i wygodną pracę z dowolnego miejsca?

ITCube Software od przeszło 20 lat zajmuje się doskonaleniem oraz sprzedażą autorskiego oprogramowania do zarządzania relacjami z Klientami, głównie w segmencie mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. ITCube CRM to Oprogramowanie dostępne przez przeglądarki internetowe doskonale wpisujące się w pracę zdalną na różnych urządzeniach (smartfon, tablet, laptop) i w różnych środowiskach (Windows, Android, iOS, Linuks). W standardowej wersji ITCube CRM posiada funkcjonalności, które są oczywiście nieodzownym elementem tego typu programów takie jak:

  • Baza kontrahentów, gdzie przechowywać można informacje o wszystkich podmiotach związanych z przedsiębiorstwem, a więc nie tylko na temat Klientów, ale również m. in. konkurencji, partnerów biznesowych, dostawców czy urzędów wraz z widokiem do całej historii relacji
  • Baza osób kontaktowych, które można powiązać z konkretnymi kontrahentami
  • Baza produktów i usług, do której wgląd jest niezbędny dla działu handlowego, by składać propozycje z aktualnymi cenami czy promocjami
  • Notatki, służące do zapisania pewnej prostej informacji związanej z firmą czy osobą kontaktową.
  • Zadania, czyli działania, czynności, aktywności, które wykonują pracownicy w celu lepszego zarządzania czasem wewnątrz przedsiębiorstwa. To także element komunikacji wewnątrz firmy.
  • Kalendarz dostępny w trzech rodzajach widoku: miesięcznym, tygodniowym oraz dziennym, gdzie wyświetlane są zaplanowane zadania z możliwością przefiltrowania po osobie realizującej, delegującej, po dziale czy też np. po typie danej aktywności
  • Obieg dokumentów, czyli możliwość archiwizowania dowolnych plików takich jak umowy, dokumentacja prawna, które można katalogować, wiązać z zadaniami, kontrahentami czy osobami kontaktowymi

Ponad te podstawowe funkcjonalności, które powinno posiadać każde oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami w standardowej wersji ITCube CRM znajdują się jeszcze sekcje:

  • Handel, który umożliwia:
    • Tworzenie ofert, bazujących o produkty znajdujących się w systemie oparte o wcześniej zdefiniowany szablon
    • Przekształcanie ofert w zamówienia
    • Wystawianie faktur
    • Odnotowywanie przychodów oraz kosztów niezwiązanych z dokumentami handlowymi
    • Wprowadzanie zakupów, czyli zamówień zakupowych dla dostawców
    • Definiowanie planów sprzedażowych w określonym czasie dla poszczególnych pracowników
  • Intranet, który dotyczy spraw wewnątrzfirmowych oraz posiada opcje takie jak:
    • Ogłoszenia, które pojawią się na pulpicie systemu i będą informacją dostępna dla wszystkich użytkowników posiadających licencję
    • Pomoc firmowa, gdzie możemy umieszczać np. pytania najczęściej zadawane przez klientów
    • Przychody i koszty, dzięki którym pracownik może zgłaszać zapotrzebowania na narzędzia niezbędne do codziennej pracy
    • Nieobecności za pomocą których możemy zgłaszać wnioski urlopowe czy zwolnienia lekarskie
    • Rezerwacja zasobów, by uniknąć konfliktów między pracownikami przy korzystaniu z zasobów współdzielonych
    • Kalendarze, na których widoczne będą dodane nieobecności czy zarezerwowane zasoby

System ITCube w podstawowej wersji umożliwia przeprowadzanie przeróżnych analiz na m.in. bazie kontrahentów, kontaktów, zadań opartych o sukcesywnie wprowadzane dane. Posiada również dostęp do rozmaitych raportów dotyczących handlu, takich jak lejek sprzedaży, ranking ofert, struktura leadów.

Możliwość konfiguracji z konta administratora z poziomu interfejsu systemu, czy za pomocą pliku konfiguracyjnego pozwala odpowiednio dostosować oprogramowanie do wymagań przedsiębiorstw z wielu branż.

Dzięki takiej platformie jak ITCube CRM, zwiększamy jakość obsługi Klienta, a w sytuacji kiedy istnieje potrzeba pracy z różnych lokalizacji (np.: u Klienta, z domu, w trasie) –  komplet potrzebnych informacji mamy zawsze w jednej współdzielonej bazie.

 

 

About The Author

Przypisane do kategorii: Biznes