Notesy różnią się od innych gadżetów marketingowych, bo ich podstawowa funkcja wykracza daleko poza samo reklamowanie produktu lub usługi firmy. Ponieważ notesy mają praktyczne zastosowanie, istnieje większa szansa na to, że akurat te artykuły reklamowe odbiorcy zdecydują się zachować, a nie wyrzucić. Taka sytuacja często ma miejsce w przypadku ulotek lub innych nic nie wnoszących do ich życia gadżetów z logo.

Twoje podejście do notatników reklamowych z własnym nadrukiem powinno być inne niż w stosunku do pozostałych gratisowych upominków. Ponieważ notesy są użytecznym przedmiotem i korzysta z nich niemal każdy, nie będą wyłącznie suchym „szyldem” reklamowym z logo twojej firmy. To, jaki notes wybierzesz, będzie świadczyło także o tobie samym. Musisz mieć świadomość, że ludzie postrzegają firmę przez pryzmat upominków reklamowych, jakie się im daruje. Zastanów się więc, jak chcesz, aby cię postrzegano? Oto kilka porad, które powinny pomóc Twojej firmie czerpać korzyści z notatników reklamowych.

Utrzymuj spójność

Nie cena notatników reklamowych odgrywa tu pierwszoplanową rolę, a konsekwencja. Kolorystyka, kształt czcionki i logo przyczyniają się do tego, jak ludzie postrzegają firmę. Używanie tych samych elementów we wszystkich gadżetach reklamowych pozwoli zachować profesjonalny wygląd w oczach opinii publicznej zgodny z Twoim biznesem. Unikaj wrażenia chaosu i niekonsekwencji. Notes to proste narzędzie mające pomóc w organizacji czasu i skupieniu uwagi, a nie ją niepotrzebnie zakłócać.

Celuj w kreatywność

Chociaż na notatnikach reklamowych zazwyczaj drukuje się logo i dane kontaktowe firmy (adres, e-mail i telefon), sposób ich zaprojektowania, a nawet opakowania może dać twojej firmie wyraźną przewagę marketingową. Kreatywny projekt to często zadanie dla profesjonalnego grafika, ale być może warto się zastanowić nad tą opcją. W kwestii projektu na notesie reklamowym na pewno pomoże obsługa sklepu z gadżetami reklamowymi jak np. obsługa sklepu OpenGift mająca wiele lat doświadczenia w branży reklamowej. W końcu nietuzinkowy projekt (czy to humorystyczny, czy fascynujący w jakikolwiek inny sposób) zgodny ze specyfiką firmy na pewno urzeknie klienta!

kołonotatnik reklamowy z kolorowymi zakładkami

Kołonotatnik reklamowy z kolorowymi zakładkami

Przewiduj kroki klientów

Wyobraź sobie, że masz genialny pomysł i nie masz gdzie go zapisać, zanim ucieknie z twojej głowy na zawsze. Jak byś się czuł? Sfrustrowany do granic możliwości! Takich momentów, w których mamy coś do powiedzenia, ale nie chcemy przerywać komuś wypowiedzi jest multum. Podczas gdy uczestnicy różnego rodzaju prezentacji, szkoleń czy konferencji zwykle otrzymują wizytówki, broszury i papeterię firmową, notesy reklamowe z długopisem pozwolą zatroszczyć się o nich kompleksowo. Warto być przewidywalnym i każdemu uczestnikowi spotkania położyć na stoliku notatnik z logo twojej firmy. Dzięki personalizowanym notatnikom twoi rozmówcy będą mogli zanotować jedno lub dwa słowa w razie potrzeby, a ty dodatkowo zapewnisz im bezpieczny sposób przechowywania tych notatek. Przy okazji w zupełnie niewymuszony sposób przypomnisz im o swojej firmie. Bo niezależnie od tego, czy są to ważne notatki na spotkaniu biznesowym, osobiste sprawy, czy szybkie listy zadań, wszyscy potrzebujemy miejsca do rejestrowania i przechowywania ważnych i jakże często ulotnych informacji.

Notes reklamowy z długopisem

Notes reklamowy z długopisem – pomyśl o swoim kliencie kompleksowo

Dawaj przykład

Czy jest lepszy sposób dla ciebie, jako właściciela firmy, na promowanie swojej działalności za pomocą notatników, niż ich używanie? Ważne jest, abyś sam okazywał wiarę w swoją markę, promując własne produkty. Wybierając notesy reklamowe z nadrukiem kieruj się zasadą, aby podarować komuś takie, jakie sam chciałbyś dostać. Przecież nie chciałbyś, aby klient patrzał na twoją firmę przez pryzmat wątpliwej jakości. W zamian za to niech notes firmowy odzwierciedla twoją firmę w oparciu o jego atrakcyjny wygląd i jakość użytych materiałów.

 

About The Author

Przypisane do kategorii: Biznes